DAGENS OUTFIT

Hellu! Tyvärr så hinner inte jag blogga idag igen! Ska dansa snart så måste förbreda lite saker innan :) <men här kommer dagens outfit! Det har jag iallafall tid med ! :) . Just det ! Jag är värsta glad över en sak idag, för det första tyckte alla att min kofta var jätte fin och att den passade mig och för det andra så fick jag bra resultat på SO provet :) .  51/60 , jag vet att det inte är jätte bra egentligen men jag fick liksom bättre än de typ smartaste och bästa i våran klass, riktig nöjd! :D . Sen fick vi också tillbaka MA provet och det är jag riktigt missnöjd med, ett poäng från MVG liksom!!! 23/26 :( . Men är verkligen glad för Pernilla som fick alla rätt + att hon var den enda också! 


OUTFIT

Kofta - Foji
Klänning/Tunika - H&M?
Tights - Gina

/ PS

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se