Blogga eller skriva för hand?

Hellu! Jag funderade precis om denna bloggen är bra att ha egentligen? Alltså jag menar att eftersom denna bloggen syns på internet kanske det inte är så bra om jag skriva privata saker på denna bloggen och jag vet int hur man gör den anonym :s . Jag vet, är verkligen helt oteknisk :/ . Men att skriva som man gjorde förr, eller det gör man nu med kanske, dagbok är ju jobbigt. Man får så himla ont i handen och det tar mycket längre tid att skriva..Behöver inte heller sudda om man skrivit fel det är ju bara att tryka på delete knapen, snabb och enkelt :) . Men dagbok är ju mer personligt så jag vet inte vilken av de jag ska välja?! För båda sakerna har jag ju redan prövat men nu när jag funderat lite till så tror jag jag väljer denna bloggen hellre. Den har dubbelt så många fördelar som en dagbok och det är ju det som räknas =) . Men nu ska jag äta, ha det bra!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se