Barbie 50år!

Halloj! Jag har precis kommit hem från tandläkaren och det gick inte så bra som jag hoppats, min tandläkare (Joanna) tyckte att mina tänder var fina och välskötta men hon sa att om jag fortsätter att äta så mycket godis som jag gör så kommer det bli hål! Så farväl Godis!!!!! Eller nä, inte riktigt farväl, ska bara minska på antalet lite. Hihi! Vem kan inte motstå godis liksom?! Jag gick lite tidigare från skolan så jag slapp idrotten, haha. De skulle ändå ha lite fysträning så det är lungt för mig. Tidigare idag så åkte vi (klassen) in till Partille Kulturrum för att lyssna på någon författare, vi kom dit en timma tidigare så jag, Amalia och Pernilla gick runt på Allum, fast det var stängt :P . När klockan blev 10 gick alla klasser in i aulan där och där satt en kille på en soffa på scenen. Vi liksom tänkte, är han författaren? Värsta ung och snygg :P . När alla kommit in och vi blev tysta började han presentera sig och sa att han hette Navid och att vi blivit lurade, han var ingen författare. Därför att om man ska vara en författare måste man minst ha gett ut två böcker men det hade han inte. Sedan satt vi där i ca 1h och 15min och lyssnade på honom när han pratade om sitt liv och det förflutna. Ganska skoj faktiskt men sedan blev det lite långtråkigt...Under hela "föreställningen" satt jag och tänkte på hans namn :P . Hehe, hans namn baklänges är "Divan" , fast jag skulle inte beskriva honom som en diva, mer som en snobb :P . Fast en snäll en :) . Aja, nu är det dags att gå ner till tvätten igen. Ciao!

Just det, precis när jag skulle logga in här på bloggen såg jag en stor rubrik på en artikel där det stog att Barbie fyller 50år idag! Asså kan faktiskt inte tänka mig att den har funnits så länge. Men det var kul att leka med den när man var liten :P . Grattis till Barbie!!

DAGENS OUTFIT! Jag vet, inte så bra bild men det får ändå duga =)


Tunika - Gina
Tights - Kappahl
Midjeband - present
Halsband - Köpt från HongKong

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se