22/2-09

Hallu! Igår hann jag tyvärr inte skriva på bloggen för jag skulle hem till Pernilla. Först åkte vi in till Allum för att handla mat, hennes mamma gav oss pengar och vi fick köpa vad vi ville. Pernilla skulle nämligen vara ensam hemma så hon ville laga mat åt mig. Vi bestämde oss för lövbiff, pommes frites med bearneise sås =) . Så köpte vi jätte mycket godis, läsk och grejer till marängswish (stavning) . Medans hon lagade maten gick jag ut på en lång promenad med Betsy i snövädret. Det var skönt att motionera lite men dock var det ganska kallt.. Maten var jätte god men biffen var lite för mycket kryddade..Sedan kollade vi på melodifestivalen och åt glass, jag tycker personligen inte att de bösta kom till final men det gjorde visst de andra..Efter det hade vi tråkigt så vi gick ut en sväng med Betsy igen. Det hade börjat snöa väldigt mycket och snön var typ 5cm tjockt. Pernilla hade väldigt roligt så hon kastade snöbollar på mig men haha hon missade !! :P . Efter det gick vi in igen och ringde Martin och Axel, de kom till oss och vi körde snöbollskrig i lag, jag och Martin mot Axel och Pernilla :D . Haha, vi vann typ :P . När vi kom in igen var typ klockan redan 00.00 . Vi satte oss vid tv:n en stund och båda somnade, hehe. Vi gick upp och lade oss klockan 2 :) . Klart slut!
Idag har jag varit duktig och tränat/spelat piano i en helt timma!!! :D . Sedan skjutsade pappa mig till dansen och nu sitter jag här :) .

OUTFIT

Tröja - Zara
Kjol - Zara
Tights - Gina

/ PS

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se