17/2-09

Hejsan! Har precis tagit en dusch efter en lång skoldag och piano efter det. Eller, njaa, skolan var inte så lång faktiskt, Ulla-Britt (hemkunskaps läraren) var sjuk så vi fick sluta klockan 13 istället för halv 4. Grymt alltså! Jag passade på att gå hem och satte mig vid datorn en stund men då orkade jag inte blogga.. tss . Sedan övade jag lite till på piano läxan och när det var dags gick jag ner till busshållplatsen och mötte Amanda och Kajsa. Amanda tar ju sånglektion samma tid som mig och Kajsa ville bara följa med för skoj skull =) . Efter pianot gick jag till H&M för att byta min blus/tröja mamma köpt till mig i födelsedagspresent, hon hade köpt storlek 34 och den var för tajt vid axlarna så jag var tvungen att byta till 36. Asså jag har märkt det på sistone, har typ gått upp i vikt jätte snabbt! Egentligen får jag ju skylla mig själv när jag bara tränar tre gånger i veckan och äter upp mig med massa godsaker. Men jag har faktiskt inte vant mig än ´med mindre träning. Förut, när jag spelade handboll tränade vi ju jätte mycket och då gjorde det inget om man åt lite mer..Men nu när jag bara dansar tre gånger i veckan så äter jag alldeles för mycket....USCH, tjocka jag....

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se