Paulines klappar!

Den bästa julklappen denna julen! Tack mamma och pappa♥




Mamma brukar ofta shoppa på nätet och när hon köper hudprodukter brukar man alltid få med några provet och denna gången fick hon ett smakprov at I.D Bare Minerals. Jag använder ju deras foundation pulver, kallar den snarare puder och de är grymt bra!


Den ser stor ut men i själva verket är den pytteliten :/


Den är typ halva den riktiga och sedan har de gjort så
burken ser ut att vara lika djup men de har fuskat lite,
den är inte så djup som den ser ut att vara..




Denna fina necessären fick jag av mina söta kusin Emelie, tycker jättemycket om den! :)


Förra veckan var jag ju i stan, passade på att köpa med mig lösögonfransar hem, jag ska lära mig hur
man sätter på de!



Köpte också lim till fransarna :)

Oops, nu ringde klockan måste gå ner igen. Det här var inte alla mina julklappar men orkar inte leta fram de och ta kort, som sagt lat är jag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se