Orkidé

När jag började i piano hade vi först en keyboard men när vi bestämde oss för att fortsätta med piano så köpte vi ett elpiano istället och keyboarden fick ligga och skräpa i förrådet. Denna terminen började ju Pernilla i piano men hon är inte säker på om hon vill fortsätta och då kom jag på att hon kunde låna våran keyboard eftersom den ändå ligger och skräpar. Jag frågade mamma men hon sa att Pernilla lika gärna kunde få den och då sa jag det till Pernilla och mamma ville inte ha något för den. När Pernilla berättade det för sina föräldrar tyckte de att de skulle betala för den men istället kom de på en annan lösning. Pernilla fick pengar av hennes föräldrar och de bjöd mig på bio (det var gången vi såg "The box") och mat, det skulle egentligen bli sushi men vi var inte så hungriga så det blev McDonald's. Sen köpte de en jättefin blomma till min mamma också, super gulligt♥




Visst är den fin, det är en orkidé, min mammas favorit♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du tkr så! :D<3

Hur mår du ? :P

2009-12-09 @ 22:01:49
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se