NERVÖS

HJÄLP; nu är jag ännu mer nervös!

När Pernilla kom hit pluggade vi en stund och det känns verkligen som att jag kan allting (när det gäller historieprovet) sen satte vi oss vid datorn och började leka med Photoshop som för övrigt är väldigt irriterande ibland när den inte gör som man vill! Vi gjorde Pernilla till vampyr och vi hade jätteskoj helt enkelt. Haha, när jag är med Pernilla så kan vi göra något jättetråkigt egentligen men det kan bli jätteskoj. Just nu har jag jätteont i magen eftersom vi skrattat så himla mycket, haha!

Iallafall, nu när hon gått börjar jag känna nervositeten komma tillbaka igen, sen började jag tänka på framtiden igen som inte alls är bra! Grundskolan är bara ett smakprov av framtiden och det vill säga dubbelt samt trippelt så jobbigt. Jag vill inte ens tänka på att jag har tre år till efter det här och sedan ytterligare ett par år eftersom jag troligen kommer att välja natur och natur är studieförbredande, nej usch.

Nu ska jag plugga lite till och sen får vi hoppas att jag kommer hem med goda nyheter :):) . See yaa tomorrow!




Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: tack, välkommen tillbax :)

2009-12-07 @ 21:54:27
URL: http://vickanss.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se