Lata Pauline

Suck, fortfarande inte klar med tvätten...

Jag har varit väldigt lat med att skriva men detr känns hela tiden som jag är tvungen att skriva annars är jag ingen bra bloggerska. Men sen gjorde jag inte bloggen för att vara en bloggerska, jag ville bara ha den och kunna skriva av mig när jag vill men jag har liksom hängt med i vågen, nej usch. Från och med idag får jag skriva när jag vill, vad jag vill och hur jag vill, ingen ska tvinga mig till detta. Det konstiga är att jag tycker svenska är jättetråkigt i skolan och det värsta är att skriva. Men att skriva på datorn är en helt annan sak sen får jag ju skriva exakt vad jag vill också :) .

Det konstiga är att jag har MVG i svenska...


En till bild från igår. Usch vad falskt jag ler..


Tänkte visa lite av klapparna jag fått och några grejer jag köpt i nästa inlägg:)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se