Julklappar

Halloo, nu är jag hemma igen!

Det var jättemysigt i stan trots kylan och folk överallt. Pernilla lyckades köpa allt hon skulle köpa förutom min och hennes pappas present då. Jag fick tyvärr bara köpt två presenter. En till min syrra och en till Caroline som ska komma hit till GBG idag från STHLM :D! Vi skulle egentligen träffas imorgon men eftersom hon är här för att fira hennes pappa som fyller 50 år (grattis till honom:D) så har hon nästan ingen tid över och den tiden hon har kan inte jag :/ . ÅH, vad sur jag blev alltså! Jag som hade sett fram emot det men en som tur är så kanske hon ska hit igen på mellandagarna :D .

Både jag och Pernilla var så trötta så vi somnade på bussen och sen när vi vaknade hade vi kommit till Pernillas station och hon hade så bråttom att hon glömde sin mobil som jag hade. Som tur var så löste vi det och hon ska komma hit senare och hämta den :)

Sen var hon jättesnäll (eller hennes pappa egentligen) så hon bjöd mig på middag. Vi åt på paprika, jag tog en panini baguette med kyckling, mumma! Tack så jättemycket Pernilla! Det var jättegott, nästa gång ska jag bjuda dig på sushi, jag vet att du gillar det!♥


Pernillas snygga mobil!

Nu ska jag sitta här vid datorn och slöa, see yaa!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se