Julkappar från Pernilla

Hello again!

Kom hem från Pernilla för en stund sen men har ätit och fixat lite grejer så det får bli uppdatering nu!

Först öppnade vi presenter, sedan åt vi lite thaimat och sedan blev det movietime! Vi tänkte först titta på Stolthet och Fördom men vi ångrade oss och valde The Proposal istället. Den var riktigt bra men man visste redan vad som skulle hända från början egentligen men den får ändå en 10:a!

Tänkte visa klapparna jag fick !


Hon bakade kakor till mig, jättesött♥




En burk(?) fylld med klubbor, mina favoriter!


Mumma♥


En fin tröja från JC :)

Jag glömde ta kort på det jag köpte till henne dock :/

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se