i am studying

Yes!

Har dock bara engelska (15 glosor) tills imorgon. Denna veckan har varit rätt så slapp förutom beeptestet då men den gills inte :) . Nästa vecka kommer mardrömsveckan! AAH! Eller ja nästan, förut var jag aldrig nervös inför ett matteprov men efter att jag fick G (typ IG) på förra matteprovet är jag jätterädd nu. För det första var det första gången för mig att få ett G på ett prov och för det andra har det alltid gått bra för mig när det gäller matte. Aja, jag ska plugga till detta provet men egentligen är det inte mycket man kan göra. Andra ämnen som exempel SO:ämnena pluggar man ju till på ett helt annat sätt. Fast nästa vecka har jag ett historieprov så det blir dubbelt upp. Varför jag är så nervös inför detta provet beror nog på att den kommer ha ganska mycket betydelse på betyget i Historia. Det är om Första Världskriget och innan vi började med det här visste jag ingenting och då menar jag verkligen ingenting om FV. Jag är som sagt väldigt oallmänbildad, jag försöker att göra mig mer allmänbildad men det går inte så bra :/

Aja, bara jag gör mitt bästa och det är ju bara jag själv som vet om jag pluggat tillräckligt och om jag gjorde allt vad jag kunde göra för de här proven så är jag nöjd. Som sagt, man kan ljuga för andra men det går inte att ljuga för sig själv.


AH; vad blek jag är!!! Hatar att jag har så röda läppar, ser ut som att
jag har läppstift på mig men det har jag inte! Det är mina naturliga läppar,
buhuu :(


Suki sov i mitt knä förut, kunde inte röra på mig :/

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se