HVITFELDTSKA GYMNASIUM

Hemma från mitt första besök på ett gymnasium. Skolan var jättemysig men väldigt stor ja! Ca 2000 elever, många tycker det är en nackdel och det tyckte jag med men nu när jag har sett skolan tycker jag det verkar som en riktigt grym skola med bra lärare. Åh, vill gå på den! Men jag har ju bara varit på en skola och nästa skola jag ska gå på är kanske ännu bättre?!

Funderar iallafall på att läsa natur natur men sen är jag väldigt intresserad av att läsa IB men det är nog för svårt för mig :/

Nej men måste erkänna att det finns en anledning till varför jag ville se denna skolan, vill tyvärr inte skriva det här men vi får se med tiden, det kanske kommer snart♥

Nu ska jag äta clementiner och titta på tv, see ya tomorrow!



GODNATT♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se