Home again!

Soooo, inga fler hemspråkslektioner. Eller ja, nästa vecka ska jag också dit men då ska vi fika och leka lekar tror jag :) .

Just det, vi fick tillbaka matteprovet idag, jag fick 20/25 och borde vara nöjd men det dumma var att jag kunde få 24/25! Det var en uppgift där jag hade skrivit en uträkning och svar men sen suddade jag ut uträkningen bara för att jag tyckte att det såg konstigt ut och skrev bara svaret. Sen visade sig att jag hade svarat rätt och min uträkning med var rätt! ÅH; vad sur jag är på mig själv ibland, varför gjorde jag så?!
Sen hade jag samtal med vår SYV men jag känner mig inte mindre sressad bara för det..


Nu ska jag titta på min serie!


Me today. Usch vad mitt hår ser ut idag, aja ska snart in i duschen!

Kommentarer
Postat av: City

Hej min vän!

En tyst minut har nu börjat i min blogg för att hedra lilla bebis A.



Kram

2009-12-10 @ 17:11:36
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hatar när det blir så! När man tror det är fel eller nåt och suddar bort, men sen visar det sig vara rätt. Det är så jobbigt! ^^ Själv mår ja bra :)

Hade du nobell middag i skolan idag ? :P

2009-12-10 @ 21:02:36
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se