Hemma från optikern!

Eller ja, har varit det en stund nu men jag har inte orkat skriva förrän nu. Jag har prewcis börjat på en ny serie och den äs så grymt roligt att det inte är sant! Jag må ha dålig humor men jag lovar, att alla skulle hålla med mig om de såg den!

Tyvärr så har jag dåliga nyheter med mig. Eller ja, jag visste redan att det skulle bli såhär. Min syn har försämrats och den kommer troligen bli ännu sämre för  jag har inte riktigt växt klart än och ögonen växer med mig så jag får inte veta min exakta syn förrän vid 20års åldern då den borde ha stannat.

Förut hade jag -2.5 på både linser och glasögon, nu har det försämrats till -3.0 på linser och -3.5 på glasögon. Jag fick byta mina oöppnade paket med linser till -3.0 men eftersom jag inte använder glasögonen så ofta så lät jag de vara på -2.5 . Det är ju onödigt att byta när man vet att det kommer att ändras igen...


Me today

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se