Godnatt♥

Wohoo, Erik vann Idol 2009.

Måste erkänna att jag inte har följt hela programmet men finalen får man ju inte bara missa! Jag tycker Erik var är värdig vinnare och vinnarlåten var jättebra! Av alla säsonger så gillar jag mest denna vinnarlåten och förra året, de är grymma♥

Imorgon ska jag vakna tidigt för att gå på julavslutningen på Martins lördagarskola, sen ska jag, mamma och några vi känner gå och äta lunch på ett fik/café nånstans i stan, det ska bli mysigt! Sen ska vi hälsa på mammas kollegas bebis som endast är 3 månader. Sen blir det nog hem till kusinerna som vanligt, hehe!


Medan jag satt och tittade på Idol gjorde jag ett collage och så klart är min älskling huvudpersonen♥

GOODNIGHT

Kommentarer
Postat av: Anonym

I våran skola har vi jämt haft nobell middag :)

Gjorde du nåt kul igår ? :P

2009-12-12 @ 14:20:45
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: M I C H E L L E .

Hej. Jag har Veckans blogg på bloggen och hoppas att du vill vara med eftersom din blogg är helt fantastisk.

Puss! ♥

2009-12-12 @ 22:05:15
URL: http://michellless.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se