Godnatt♥

Hej igen!

Tänkte skriva lite kort om vad jag har gjort sen jag skrev förra inlägget.

Jag har tittat färdig på min serie, super grym!
Jag har duschat, super skönt!
♦ Jag har ätit middag, super gott!
♦ Jag har ätit vindruvor, mindre gott :/ . Pappa är sämst på att välja goda vindruvor, dessutom är de super dyra!
♦ Jag har latat mig
♦ Jag har gett Suki mat och gått ut med henne

Jag har helt enkelt gjort allt men också det onödigaste. Har inte orkat göra engelska läxan men så svår är den inte. Man får välja 15 glosor som man tränar på, sen ber man en kompis förhöra en, not so difficult, ha? Aja, jag har som sagt lovat mig själv att vara ordentligare i skolan så ska välja ut 15 ord innan jag lägger mig. Jag vill inte skryta men jag har väldigt lätt för att lära mig ord, vad de har för betydelse och så vidare. Exempel, glosor, formler på kemin och fysik, stavning, har aldrig varit ett problem för mig etc..


Imorgon blir det luciafirande på vår skola. Kören har satt ihop en liten
konsert så det ska bli trevligt :) . Hihi, ska ha glitter i håret imorgon,
som en fin ängel♥

DON'T FORGET, IT'S FRIDAY TOMORROW
MY FAVOURITE DAY AFTER ALL

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se