Godnatt♥

Ska strax gå och lägga mig, eller ska läsa också då som jag gör varje kväll♥

Jag har inte tränat något inför matteprovet imorgon eftersom det egentligen inte går att träna?! Visst man kan träna inför G frågorna men VG och MVG frågorna är oftast problemlösningar och man ska antingen skriva ekvationer till eller någon annan uträkning. Jag får helt enkelt göra mitt bästa som alltid och hoppas på att jag kommer hem med någorlunda bra nyheter. Jag vet att jag inte kommer att vara nöjd men vissa är bara inte bra på det. Jag slutar 15.40 imorgon och har en läxa i kinesiska som jag måste göra så får se om jag hinner uppdatera :)


Bild från i somras 2007 i Kina :) (Jag och brorsan)

Goodnight♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se