Fixar mig

Ikväll ska vi hem till Louise mormor på middag. Det ska bli mysigt och roligt. Just nu håller jag på att fixa mig. Tänkte faktiskt testa min nya kamera på mobilen som har 8.1 megapixel men den dog precis :/ . Outfiten får jag visa en annan dag då, men just nu är det lite bråttom så jag måste dra. Jag har fortfarande inte fixat håret än, hjääälp!


Denna bilden tog jag precis innan mobilen dog,
det är med blixt så jag ser lite blå ut. Såklart
mobilkameror inte är lika bra som riktiga men
denna är iallafall bättre än min gamla :)

Såg också att jag är mycket blekare i mitt ansikte än resten av kroppen..
Mitt förra puder var för mörkt och detta för ljust, suck, när kommer jag hitta det rätta pudret för min hy?!

Man ser också att mitt hår är tråkigt och platt just nu, därför ska jag fixa det, byebye!

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: tack så jättemycket! ♥

2009-12-31 @ 02:02:31
URL: http://myrins.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se