DANS REP

Bara för att jag satte på datorn förut så fastnade jag vid den och glömde helt bort tiden. Det slutade med att Amalia sms:at flera gånger och jag fick springa ner till torget, inte kul. När vi väl var där hade nästan ingen kommit men vi satte oss ner och tittade på när de andra repade, det är faktiskt väldigt intressant att se andra dansa. Jag älskar deras danser, varför kunde inte vi ha haft en sådan dans? Våran är rätt barnslig och tråkig :( . Aja, när det var våran tur så tabbade jag mig totalt, usch och fy! Sen kom pappa och hämtade oss och nu är jag hemma, är super hungrig nu. Mamma håller på att laga, hoppas det blir något gott!

Just det! Tove, en av tjejerna i min dans har jag lärt känna lite bättre och vi började prata om gymnasieskolor. Hon tycker att L M Engström var väldigt bra och jag har faktiskt funderat på den men när jag fick reda på att de hade Bibelkunskap och satt vid kyrkan varje fredag tvekade jag. Visst en bra skola men jag är ju inte kristen så varför? Men sen fick jag veta att typ hälften av alla som går där är inte kristen. Man får inget betyg på Bibelkunskap och det är frivilligt att gå till kyrkan (tror jag). Jag har hört att det är en väldigt bra skola och så ligger den väldigt centralt, plus poäng! Det dumma är att de har rätt så höga poäng till natur, eller detta året hade höga poäng, nästa år kan det lika gärna vara högre eller lägre. Aja, detta året hade iallafall 275 :( .

Nu ropar mamma, det är mat♥


Me today


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se