Bokälskare

Jag vet inte om jag nämnt det innan men jag gillar att läsa böcker. Jag är inte en sån som går till biblioteket varje dag eller har fullt med böcker i rummet utan en tjej som gillar att läsa böcker. Japp, igår fick jag låna en bok av Pernilla och idag har jag läst ut den. Det är en av mina favorit författaren som skrev den, Katarina Von Bredow heter hon :) . Många som känner mig vet inte denna sidan om mig och det känns lite konstigt, jag har inte dolt det för någon eller så men när de ser mig som person verkar jag inte en sån som sitter hemma och läser frivilligt. Det är faktiskt väldigt skönt att läsa ibland, har man tråkigt går tiden mycket snabbare om man läser och ens ordförråd blir mycket större, vill man satsa på MVG i svenska så läs böcker!


Denna är hennes senaste bok om jag inte har helt fel, iallafall den senaste
svenska versionen :) . Bra var den men inte den bästa av hennes böcker..

Någon gång, när jag har tid och orkar ska jag visa min boksamling :) . Jag har ingen stor men alla handlar om två speciella personer. Mina idoler när jag var yngre :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se