Bjuden på middag

Familjen som uppfostrat mig (jag säger så för när jag var liten bodde jag hos de nästan hela tiden, mina föräldrar hade fullt upp med min brorsa som bara är ett år yngre än mig) ska till Shanghai och Hongkong för att hälsa på deras andra dotter och släktingar där, därför ville de bjuda oss på middag så vi ska snart ut. Jag ville egentligen inte det för jag känner att jag behöver göra klart min läxa men det var så längesen jag träffade de så det blir kul ändå :) .

Jag tror inte det blir några fler inlägg idag, bye!


Såhär dålig är min mobilkamera i rummet. OKej, det är inte den bästa belysningen men ändå,
min mobil suger helt enkelt!


Såhär är blir bilderna i toaletten. Inte super bra men helt okej :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se