8 december

YES, IDAG ÄR JAG GLAD!

För det första så gick det bra på provet, jag vågar inte hoppas för mycket men enligt mig gick det bra :). För det andra fick vi tillbaka musikprovet och jag fick sammanlagt 108/109, hon har lagt ihop teoriprovets poäng med lyssningstestet, jag blev jättenöjd! Näst bäst i klassen, det är inte dumt! Det var en kille i min klass, Elias hette han och fick bäst av alla 9:or, alltså 109/109. Sen sa hon att jag fick ett starkt VG som slut betyg och jag vet inte varför men hon sa också att om jag får MVG på uppspelningen med piano eller keyboard så får jag MVG som slutbetyg. Jag är super glad men också super nervös! Eftersom att jag går i piano så kanske hon kommer sätta högre krav på mig, nej usch! Jag har iallafall bestämt mig för att få MVG, jag ska ha det!

Men jag får inte ta det lugnt än, det finns fortfarande ett prov kvar, MATTEPROV imorgon! HJälp säger jag bara, förut var jag aldrig rädd för matteprov men efter att jag fick 10/25 på det näst senaste provet är jag jätterädd. Aja, får göra mitt bästa och sedan får det bli som det blir. Jag kan inget göra.


En tredje grej jag är glad för är att mitt paket från Nelly.com har kommit, wieeee

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se