6 december

Yay, söndag :/ .

Aja, igårdagen var en lyckad dag, dock kändes det som att jag gick upp 5kg minst igår. Haha, men mat är det bästa som finns och sen blev det ju massa lussebullar också! Vi kom hem vid halv 4 igår och jag lade mig 4. Bestämde mig också för att sova 9-10h så vaknade inte förrän vid halv 13 idag. Riktigt skönt men jag känner mig fortfarande jättetrött :( . Jag skulle egentligen åka till stan med mamma idag för att köpa julklappar men jag kände att jag verkligen behöver plugga. Vi har som sagt 2 prov nästa vecka (och det är de sista för året) och om jag inte har fel så kommer de ha ganska mycket betydelse till slut betyget. Det är iallafall matteprov och historieprov, första världskriget :/ . Jag har bestämt mig för att göra bra ifrån mig på dessa två (inte för att jag inte brukar göra det då, men denna gången ska vara extra bra) därför blir det bara detta inlägget idag. Ville egentligen inte ens sätta på datorn för då vet jag att jag inte kommer kunna slita mig ifrån den. Inte för att jag är en datanörd men film och serie nörd är jag! Nej, men nu måste jag verkligen gå och innan jag börjar plugga ska jag gå ut en sväng med Suki, usch vad kallt det är!

När jag och mamma var på stan förra veckan fick vi syn på söta
tomtekläder för små barn och såklart kunde min mamma inte
låta bli att köpa till Elvin, de passade för övrigt perfekt!


Jag och min söta lillekusin, han blir 2 månader om två dagar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mår bara bra, gjort nåt skojj idag ? :)

2009-12-06 @ 17:07:45
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se