5 december

Halllooo!

Jag har varit vaken en bra stund men har gjort läxan och sminkat mig. Nu är jag färdig med bilduppgiften och det känns bra. Nu är det bara matte och historieprov kvar :/ . Men om en stund ska vi åka till lille Elvin för min syrra ska baka där. Lussebullar :)! Då ska jag passa Elvin och plugga till proven. Låter som en härlig lördag förutom pluggandet då!

Nu måste jag dra och det blir nog ingen mer uppdatering idag :/


Förlåt, det får bli en gammal bild igen. Eller ja, gammal är den
inte, tog den faktiskt i veckan! :) . Man orkar inte alltid ta
egofoton på sig själv, verkligen inte när man ser nyvaken ut också!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se