4 decemeber

That's right, Friday today!

Kom hem för en stund sen och har redan ätit upp alla clementiner vi har här hemma. Haha, det är ju så gott! Ringde också till min frisör och jag har en tid 19/12 klockan 9 på morgonen. Är jättenervös nu för varje gång jag varit hos en frisör så har jag blivit missnöjd. Denna gången vet jag exakt vilken frisör jag vill ha och hoppas det blir den. Jag kommer att försöka beskriva den så mycket jag kan och sen får det bli som det blir. Det är min mammas frisör jag ska klippa mig hos denna gången men jag har klippt hos henne innan också. Funderar på att färga håret också, jag har en färg i mina tankar men vet inte om jag skulle våga...



Jag går oftast hem tillsammans med Sanna eftersom vi bor
så nära och så ville hon gå till torget först och köpa en dricka
så jag följde med. Snäll som hon är så bjöd hon mig på en dricka
också, hade inte med mig pengar idag :/ . Tack söta SANNA♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se