30 december

Godmorgon!

En dag kvar av år 2009, eller 1 och en halv typ, eller inte exakt, aja struntsamma! Cirka, iallafall!

Jag vaknade nyss om jag ska vara ärlig, det var hemtelefonen som väckte mig :( . Jag struntade i att svara eftersom jag trodde att någon annan var hemma men det visade sig att det bara är jag och min älsklings hund som fortfarande sover♥. Min pappa åkte visst till Stockholm idag, min mamma jobbar, brorsan hos kusinerna  och min syrra har bara försvunnit. Hon brukar aldrig gå upp tidigare än mig om inte hon måste så det är nog något viktigt..

Eftersom det bara är jag hemma just nu så ska jag väcka lilla Suki för hon måste gå ut. Det är väldigt halt ute fortfarande men snön håller på att smälta, hoppas det är kvar till imorgon iallafall. Vad vore nyår utan snö ? Hm, det var ingen snö förra året, aja det är mycket finare med snö på nyår!

Jag skriver mer när jag varit ute med henne och ätit, see yaa!


En rätt så gammal bild på mig och Louise. Bilden togs i maj på
hennes födelsedag, hon hade precis fått Sing Star så vi testade
den, funny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, jo det har varit en bra jul för mig också :)



Hur mår du ? :P

2009-12-30 @ 13:56:48
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se