3 december

Ni hao!

Haha, hej på mandarin typ. Wie, har ingen hemspråk idag så ska sitta här vid datorn och slappa tills dansen börjar.

Skolan har varit lika tråkig som vanligt. Redovisningen på slöjden gick väl sådär men jag är ändå nöjd! Det var första lektionen det, sista lektionen var idrott. OMG, beeptest ! Killarna började så jag och några tjejer spelade kort så länge. Haha, det är ju bättre än att sitta och tänka på beeptestet hela tiden! Jag hade ställt in mig på att få ett G för jag har verkligen inte tränat kondition sen jag slutade handbollen och det var förra året i slutet av sommaren. Kondition är en grej som blir sämre om man inte tränar det och därför trodde jag inte att jag skulle klara testet. Förra gången fick jag 8.11 och det var precis VG och då var jag redan jättenöjd! Denna gången fick man VG om man slog sitt förra sa Sören (en annan idrottlärare), Jonas tycker inte om beeptestet egentligen och ville inte göra den men det är nog ett krav, jag vet inte om han kommer räkna med detta på betyget..

När vi började springa försökte jag tänka på annat hela tiden och det gick faktiskt. Dessutom sprang jag med tuggummi i munnen, jag vet att det inte är bra men det gör så att jag koncentrerar mig på annat. AJa, iallafall inte förrän vid level 7 började jag känna att jag blev trött och jag var jätteförvånad. Trodde att jag skulle bli trött tidigare och gett upp, när vi kom till level 8 började jag tänka, åh det är inte så långt kvar tills mitt gamla resultat (8.11), det kan jag klara! Det gjorde jag också!!!!!!!!!!!!!! Jag fick 9.6, gissa hur glad jag blev alltså!!! Jag trodde verkligen inte att jag hade den konditionen men jag är jätteglad nu! Jag tror till och med att jag skulle klarat lite till, hihi.!

Nu ska jag få i mitt nått innan dansen, ciao!


Me today!  Precis efter idrotten, hahaha.


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se