29 december

Godmorgon!

Jo, varför är jag vaken såhär tidigt när det är jullov?
Nej jag är inte det frivilligt.

Min väckarklocka ringde vid 7.45 imorse och jag ville verkligen inte gå upp. Tänkte till och med stänga av alarmet och bara somna om men det gjorde jag inte. Anledningen till varför jag är uppe tidigt är för att jag måste tvätta kläder. Förra veckan skulle min brorsa göra det men då var det tydligen något fel på maskinen så vi fick vänta tills denna veckan. OCh gissa om våra tvättkorgar är fulla nu, de är överfyllda! Med oturen på min sida så är min brorsa hos mina kusiner och eftersom det är min tur att tvätta denna veckan så får jag göra det. Egentligen behöver jag inte gå upp såhär tidigt och tvätta kläder men eftersom vi ska till kusinerna senare när mamma slutat jobbet, så för att hinna klart med alla kläder var jag tvungen att gå upp klockan 7.45. Ojdå, det blev en lång förklaring, egentligen helt ointressant men ändå.

Nu måste jag nog gå ner igen, byebye :(


Haha, ingen seriös bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul i efterskott! :)



Har du haft en bra jul ? ^^

2009-12-29 @ 12:32:20
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se