27 december

OJOJ, det var längesen!

Jag har haft fullt upp hela veckan, hann inte ens slänga in en julhälsning..
Min moster, morbror, hans fru och lilla Erica (1år) åkte ju ner hit till Gbg och därför har vi varit hos mormor varje dag eftersom de bodde där. Idag åkte de iallafall hem men det har var en bra vecka! Julafton firade vi med mormor och de, det var fullt med presenter vid julgranen och jag blev nöjd med alla mina klappar. Jag hade inte önskat mig något men blev nöjd ändå. Tyvärr orkar jag inte ta kort på vad jag fick så kan skriva lite kort om det.

En mobil
Presentkort
Smycken
Smink
Necessär
och pengar, wiee!

Sen har jag inte fått alla mina klappar än heller ;) , jag fick fler klappar men kommer inte ihåg de just för tillfället :/ .

Idag ska jag bara slappa, orkar inte åka till stan, det är ju mellandagsrea, buhuuu..

Har egentligen mycket mer att berätta men orkar inte....

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se