2 december

Hallo!

Har precis sett klart på en riktigt bra film. Det är en kinesisk film och en av de roligaste filmerna jag har sett. Haha, andra kanske inte tycker det men det är väldigt lätt att få mig att skratta så jag tycker allt är kul :) . Skolan har varit helt okej idag och på idrotten hade vi redskapsprov och det gick rätt så bra. Jag kunde inte alla men tillräckligt bra för ett VG tror jag iallafall :) . Sen sa han till oss att vi ska ha beeptest imorgon, jag är död säger jag bara! Usch och fy! Men nu försöker jag säga till mig själv hela tiden "gör ditt bästa så blir det bra". Då blir jag iallafall nöjd, kanske inte Jonas men alla har inte bra kondition, speciellt nu när jag inte tränat sånt på länge. När man dansar tränar man ju inte kondition, eller? Aja, han sa att man skulle köra så mycket tills man spyr, får se hur det blir imorgon...Fast tyvärr flyger det runt massa fjärilar i min mage just nu :/

Nu är det dags för att gå ner til tvätten, see yaa!


Me today!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se