18 december

ÄNTLIGEN FREDAG!

Idag är jag jättetrött och jag vet inte varför :/ . Eller jo, kanske, jag lade mig vid 23.30 igår..
Men skolan idag var inte alls jobbigt, vi tittade film på varenda lektion. Först hade vi Engelska och vi fortsatte och se Catch me if you can, en riktigt bra film! Tyvärr hann vi inte se klart den så vi ska se klart den nästa termin. Sen hade vi SO och då tittade vi på The rise of evil, en film som handlar om hur Adolf Hitler blev som han blev. 3 timmar lång är den så vi ska jag fortsätta med den på måndag men vi tittade också på den på svenskan, våran sista lektion. Mellan SO och svenskan hade vi spanska och lunch, på spanskan såg vi klart El Bola, en riktigt bra film den med men jättesorglig och hemsk! Den är verklighetsbaserad och jag fattar verkligen inte hur ens föräldrar kan göra så mot sina barn :( .

Nu när jag kom hem gick jag ut med Suki och det är svinkallt ute, usch! Varför kunde jag inte få bo i ett varmare land? Iaf, efter det gav jag henne mat och nu ska jag dammsuga, blää.

Idag ska jag också ha min sista dansföreställning och jag orkar verkligen inte det, men det är ett måste så..
Dessutom ska mamma och pappa komma och titta, hihi lite nervös är jag nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha aa :)

Gjorde ni nåt kul avslut i skolan idag ?

(om du ens slutade idag xD)

2009-12-18 @ 20:57:42
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: wezy

fin blogg:) gillar headern !

2009-12-21 @ 15:17:20
URL: http://wezy.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se