17 december

Hallo!

Idag är jag super glad!

Vet ni varför?!

Hihi, nääääääääää.

Iallafall, första lektionen idag var slöjd och vi pratade om betyg. Ingen kunde få MVG detta året eftersom hon bara haft oss i en termin och vi gjorde relativt lätta grejer. Hon gick efter en lapp och på denna lappen fick jag två MVG, 1 VG som lika gärna kunde vara MVG och en på gränsen mellan VG och MVG och sedan la man ihop poängen. Jag fick iallafall VG och det var ju det bästa man kunde få och jag ör super nöjd! Om jag gör min klänning bra nästa termin så kommer jag troligen få MVG, yeah.

Asså när man sänker någons betyg så tycker jag man borde säga till innan och eftersom ingen lärare pratat med mig om det så trodde jag att ingen skulle sänka mig och såklart jag blev glad! Liksom, hur ,ånga har MVG i kemi egentligen?!♥ Haha, okej ska inte skryta mer! Iallafall, andra lektionen var Fysik och då sa hon att hon ville prata med några enskilt och jag trodde liksom inte det angick mig. Men plötsligt så hör jag att hon ropar upp mitt namn och min mage fylldes med fjärilar direkt. Jag blev jätterädd och tänkte på att hon kanske ville sänka mig i Kemi (hon är våran kemi lärare också!) och mina ögon fylldes typ med tårar :/ . När jag väl var därinne sa hon att hon kommer låta mig behålla mitt MVG men det var liksom ett litet minus på den så jag måste vara mer aktiv nästa termin och göra bättre ifrån mig på läxförhören. Jag är redan en av de som får bäst resultat men hon är rätt så sträng med det och det tycker jag är bra! Förra termin var det två killar som också fick MVG och jag den enda tjejen då. Sen för att typ trösta mig lite så sa hon att jag var den enda i våran klass som har MVG i kemi, gissa hur glad jag blev då! De andra blev sänkta och inte jag, hihihihihi

Ojdå, nu måste jag dra till sista hemspråks lektionen, see yaa!


Just det, på lördag ska jag klippa mig! Det var 1 år sedan jag klippte mig
sist och jag vet att det inte är bra men jag vill ha långt hår! Jag tro min
frisör kommer skälla ut mig dock, iaf passar jag i lugg? Tss :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se