16 december

YES, INGA MER LÄXOR DENNA TERMINEN♥

Idag spelade vi volleyboll på idrotten, min favorit i idrott :) . Jag fick också redo på att jag får behålla mitt VG i idrott, wieee! Han är rätt så hård men han är också en sån som har sina favoriter :( . Aja, jag är iallafall nöjd, jag kan inte få MVG i idrott, det vet jag..
Sista lektionen var engelska och vi tittade på film men vi hann inte klart så vi ska fortsätta med den på fredag. Iallafall, den heter "Catch me if you can"

Jag kom hem för en stund sen och fixade lite mat till mig, jag ska ju ha dansföresällning idag! Vi åker om ca 20 minuter så måste skynda mig nu. Det är två föreställningar idag, en klockan 17 och en 19.30, åh kommer typ inte vara hemma förrän 22-23, suck. Men det ska bli kul ändå, pirrigt i magen är det just nu :) .


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se