15 december

Hallooo!

Idag har skoldagen varit lite speciell. Dagen började med sovmorgon, sen hade vi Geografi i 30min(?), sen åkte hela klassen till Partille Centrum. Vi skulle till Ungdomsmottagningen, alla andra nior på vår skola hade redan varit där, vi är alltid sist..Efter det åt jag och Pernilla lunch på Paprika, denna gången bjöd jag, gott var det iallafall!

Väl tillbaka i skolan hade vi tre lektioner till och nu sitter jag här hemma. Jag fick också reda på att jag varken sänkt mig eller höjt mig i Biologi. Bra? Nej inte enligt mig, nu har jag VG men jag ska höja mig! Vi har världens sämsta biologilärare, usch, vill inte ens tänka på henne!

Om en stund ska jag och Pernilla på öppet hus. Vi ska titta på Mikael Elias Teoretiska gymnasium, det ska bli spännande. Har hört av de flesta att de tycker den skolan är bra, dock är den väldigt ny så man vet aldrig :/ .


JUST NU; Tröstäter skumtomtar! Så goda!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se