12 december

(Ett försent inlägg)




WIHIOOOOOOOOOOOO, IDAG FYLLER SUKI 3 ÅR♥

Tiden har gått så fort, det känns som att hon kom till oss nyss och en sån liten plutt hon var då va! Jag trodde aldrig att min mamma skulle låta oss ha en hund, jag vågade aldrig ens drömma om det, den dagen då min önskan gick i uppfyllelse, den dagen går inte att beskriva med ord. Det är en av mina bästa dagar i mitt liv, sen dess, hur ledsen jag än varit och man ser in i hennes ögon glömmer man allting. Hon lyser alltid upp ens dag, jag vågar inte ens tänka på när hon en dag längre inte finns. Bara jag tänker på det fylls mina ögon med tårar. Aldrig, hon får aldrig försvinna från denna världen, älskling, du må vara en hund men du är lika värdefull som en människa ska du veta. Många tycker att hundar är mycket mindre värda och i vissa länder äter man hunder t.o.m, usch vad hemskt! Så får man aldrig göra med min älsklings Suki. Hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta vad som än händer, alltid

Denna dagen, den 12 december fast för tre år sedan kom en ängel till denna värld och lyste upp min familjs liv, du kommer alltid att finnas i vårat liv vad som än händer.


My lovely lady :)♥

Idag åkte vi hem till mormor och köpte med oss en tårta för att fira lilla bebisen. Tyvärr fick hon inte äta den men hon blev nog glad ändå, så många personer som var med och firade hennes födelsedag♥

Du är guld värd (om inte mer!), älskling♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se