11 december

I'm hooooooooooome!

-Friday today?
-Yes, that's right!

Idag har varit en rätt så slapp dag. Vår engelska lärare var sjuk så vi skulle ha en vikarie men han kom 40 minuter försent. Sen gick vi och tittade på luciatåget, mysigt! Hihi, jag hade med glitter i håret :) . Sen hade vi vikarie igen på spanskan och då tittade vi på en spansk film som heter "El bola" tror jag det var. Sista lektionen var svenska men vi fick välja mellan att titta på en film eller göra miljöbeskrivningar och såklart valde vi film! Tyvärr var det inte världens bästa film, det var en kortfilm om hur Hitler blev som han blev, jag somnade :P . OJDÅ!

Snart ska jag till stan med Pernilla, handla julklappar♥


Det får bli en gammal bild..

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se