10 december

Hallooooooooo!

Ibland så älskar jag min idrottlärare! Vi håller på att göra ett redskapstest och de som ingår är matta, räck, ringar och plintar. Jag har gjort de flesta och det jag har kvar krävs väldigt mycket muskler, speciellt i armarna och låren och sen har jag en grej som jag inte klarar bara för att jag har för korta armar :/ . Sen försökte jag göra en av de grejerna som krävs styrka medan Jonas tittade och sen hjälpte han mig lite där jag inte kunde men resten klarade jag och jag fick godkänt på det! Gissa om jag blev glad, han är så grymt snäll och förstående :):)! Fast det är egentligen inte många som fick jättebra på testet så jag borde vara nöjd men jag är en rätt envis person..
Det som är skönt är att det inte är rädslan som stoppar mig :) .

Sen lärde jag en kille i min klass att stå på huvudet, han kan det nu och är jättebra! Jag tror han kommer få MVG i redskap. Jag älskar att hjälpa folk för då känner man sig så himla bra efteråt. Man gör någon glad och personen lär sig. Vad förlorar man egentligen? Jag är en person som har tålamod, det är nog också därför jag passar så bra med barn, jag kommer alltid överens med de och själv tycker jag det är roligt med barn. Han blev iallafall jätteglad och nu är jag jätteglad! Hihi, tänk att man kan bli glad genom att någon annan är glad :)

Nu måste jag dra till hemspråken, see yaa!


Just det, när jag och Pernilla lekte med Photoshop så gjorde vi ju
henne till en vampyr men när hon gick hem så fortsatte jag att
experimentera, jag är inget proffs men såhär blev resultatet :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se