Skola :(

Hejhej bloggen♥!

Som sagt, nu när skolan börjat igen så kommer jag inte ha lika mycket tid för bloggen så det kommer tyvärr bli mindre uppdateringar men det gör ju inget, jag vill ju ändå bara skriva av mig och det räcker :)

Imorse gick jag upp rätt tidigt för måste ju hinna äta frukost, gå ut med Suki och jaa, allt det där. När jag kom till skolan fick vi våra scheman, klasslistan, massa pappren som måste fyllas på och lämnas in, sedan åt vi lunch, spagetti men den var alldeles för saltad /: . Efter det hade vi rast och sen fick vi skåpen, jag fick en grön, (hehe super intressant) .

När jag kom hem så var jag jätteduktig, diskade och plockade ur diskmaskinen, sedan dammsugade jag hela lägenheten och tillslut rastade jag Suki :) . Hhihi!!! Aja, nu är jag helt utmattad så ska lata mig här i mammas säng och titta på film :)

Imorgon börjar jag 8 och slutar 15.20 typ :( :(


My breakfast today :)

 
My outfit today

     
My outfit today

    
Some of my dear friends♥


Hehe, Oskar blev upptäckt av Ulrika (vår lärare) med att åka skateboard inomhus, förbjudet! Haha!


Öhm, min kamera på mobilen blir bara sämre och sämre.. ?


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se