Rösta är ni snälla :)

Hej igen!♥

Fick precis en kommentar av Sabuha att jag är en av de 5 som kan bli "veckans blogg" hos henne och jag skulle hemskt gärna vilja bli det. Har aldrig varit det så det kan vara kul men då behöver jag er hjälp (eftersom jag inte kan rösta på mig själv) så är ni snälla och lägger ner lite tid (högst en minut tar det) på att gå in till hennes blogg genom att klicka här och skriva en liten kommentar att ni röstar på mig. Snälla♥!


Tack för hjälpen :) , om ni skulle behöva hjälp något hjälper jag hemskt gärna till.
Lämna en kommentar bara♥

Kommentarer
Postat av: Michelle ♥

jag rösta på dej ! :)<3

2009-08-22 @ 12:14:44
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se