OK..

..Jag är dålig på att uppdatera, så är det bara...      *suck*

Igår hade jag det jättetrevligt, det blev förresten ändrade planer också. Precis innan jag skulle till stan med mamma och syrran så ringde Matilda och undrade om vi skulle göra något och eftersom jag ändå inte skulle göra så mycket i stan (förutom att shoppa, men det får bli någon annan dag) så var jag med henne. Vi åkte till Allum där jag köpte två armband och en godispåse, heh. Sen åkte vi hem till henne och var där en stund, planerade kvällen osv..Sen kom Axel förbi då vi var med honom en stund, trevligt! Efter det kom Pernilla och Oskar och då skulle Axel hem så vi fyra gick hem till Rasmus.
När vi kom dit tittade vi på tv en stund, efter det gick vi till Freja och köpte pizza. Eftersom Pernilla var skyldig mig pengar och vi skulle dela på en så slapp jag betala (eller det gjorde ju jag egentligen) men jag åt typ två små bitar, Pernilla åt resten...När vi ätit upp hade vi lite problem med att välja en film vi skulle titta på, alla har ju inte samma smak men sedan valde vi till slut Iron Man och det är jag glad för! Den var verkligen grym, hihi, jag älskar sånna filmer♥! Rasmus föräldrar var jättesnälla, vi fick massa gottegrejor så alla mådde dåligt efter för vi ätit så mycket, hehe.

Efter filmen gick vi upp till Rasmus rum och var där en stund, han samlade på massa tändare och de var coola, haha! När klockan blev tolv kom pappa och hämtade mig, ja sedan gick jag hem och sov...

Idag har jag inga speciella planer så får se vad det blir :)

Här kommer lite bilder från igår, dock tog jag inga bilder när vi var hemma hos Rasmus för min mobil hade typ inga batterier och jag var tvungen att spara lite så jag kunde ringa pappsen, aja..

Min outfit
      
Tunika - Exprit
Kofta (har på bild längre ner) - HM (Brighton)
Halsband - Guldfynd
Skor - pumps inte på bild.


Min frukost de här två dagarna, tss


Haha, jag o Matilda hade lite tråkigt innan Axel kom...Btw, älskar hennes solglasögon!

      


      





Här var några av de, behöver inte lägga upp alla :D

Vi hörs senarE!♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se