Ni är så snälla!

Hejhej!♥

Nu är jag tillbaka igen efter mitt lilla äventyr, haha nej det var inget äventyr men skriver mer om det i nästa inlägg!

Nyss när jag loggade in såg jag att jag fått några kommentarer och det är jag jätteglad för, ni får gärna fortsätta så =) . Jag vet inte riktigt hur ni hittat till min blogg (för brukar inte göra reklam för den) men det är jättekul verkligen! Hoppas ni kommer fortsätta läsa den i fortsättningen, säg gärna till om ni tycker att jag ska ändra någonting med bloggen, gillar åsikter!!!

Angående Bloglovin..
Visst, jag har inga problem med att lägga till er på min Bloglovin om ni vill det men snälla, skriv liksom inte "Hej, lägg till mig på Bloglovin så lägger jag till dig med" , jag vill helst att ni ska följa min blogg för att ni gillar den, inte bara för att jag lagt till er på bloggen så ska ni tacka mig genom att lägga till mig på Bloglovin. Menade inget illa till er som skrivit det innan men bara så att ni vet nu :) . Jag vill absolut inte att någon ska lägga till mig på Bloglovin bara för att göra det =) . Tacktack för att ni hade tålamod att läsa det här :) .

Om man inte räknar med det så är ni super grymma och jättesnälla, tackar♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se