Mini iphone?!

Hallo, detta inlägget skulle egentligen redan publicerats förra veckan men jag glömde helt av det. Förra veckan följde ju jag med Louise, hennes familj och några till när de spelade golf och då visade hon mig hennes nya mobil och gissa vilken det är, jo en mindre version av Iphone!

Funktionerna är inte exakt detsamma och såklart är Iphone mycket bättre men de ser nästan exakt likadana ut och dessutom så är hon bara 11år så den här duger för henne. Haha, den är också täckt av Hello Kitty (om ni inte fattar vad jag menar så titta på bilderna längre ner). Hennes mamma klickade hem den från Tradera för bara 600kr, inte alls farligt mycket så vill man ha en nästan likadan mobil som Iphone men inte vill lägga så mycket pengar på det så borde man satsa på denna!

Dock är ju såklart Iphone ett snepp bättre på många sätt men ändå! (Skrev inte jag typ såh längre upp (?) äsch, gör inget)

    
hennes lilla påse som skyddar mobilen..

   
Visst är den söt?! Knappen i mitten är en bild på Hello Kitty, sött!


På iphonen kan man endast använda fingrarna på skärmen men den här fungerar både pennan och fingrarna, pennan har en egen liten ficka i mobilen, praktiskt!

OBS, hello kitty märkena är inte klistermärken utan den är gjord så!


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

2009-08-31 @ 09:54:36
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha! gud vilken söt telefon! och vilket bra pris hon fick :)

2009-08-31 @ 17:57:12
URL: http://paulinalannerback.blogg.se/
Postat av: Lina

Awh vilken söt telefon! rosa och allt! :)

2009-09-02 @ 21:33:06
URL: http://linasigelind.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se