Mätt

Nu har jag ätit klart, det blev entrecôte, ris och sås, mums. Men usch vad mätt jag är nu!

Som sagt, jag tog bussen in till stan vid halv 3 tiden och sedan träffade jag Caroline inne i femman. Efter det gick vi runt i Nordstan, vidare mot Kompassen, till Kungsgatan, Avenyn, Heden, ja vi gick typ runt hela stan. Ont i fötterna igen ja, det blev de höga klackarna idag...Iallafall, efter det tog vi en fika på ett fransk café, det var mysigt. Sedan tog vi vagnen tillbaka till Nordstan och jag impuls shoppade lite, hehe men än har jag inte ångrat mig!

MEN ÅH, NU ROPAR PAPPA IGEN! DAGS ATT GÅ UT MED SUKI, AJA KOMMER SNART MED BILDER OCH SÅNT♥

Visst är hon söt♥?!

Kommentarer
Postat av: Olivia

va söt! hehe man ser tungan lite ^^

2009-09-01 @ 19:37:29
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se