Iväg

Sådär, nu är brunchen nere i min mage :)

Har precis ätit och gått ut en sväng med Suki, det var faktiskt varmare än vad jag trodde ute, hade ju kollat upp vädret för denna veckan och det stod regnregnregn men nej, himlen ville överraska oss med sol, yes!

Ja, men jag tror inte jag hinner skriva så mycket mer nu, ska ta halv bussen in till stan med Pernilla och sedan får vi se vad som händer. Ska iallafall försöka ta några kort, men som sagt jag har längre ingen kamera...(fast ska kanske köpa en ny snart)

Just det, ska kanske lägga in "dagens outfit" bilder, eller vill ni se sånt på min blogg, varsågod och kommentera och säg vad du tycker! :)

/Pau♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se