Hemma igen!

Hej igen!

Har precis kommit hem från min shoppingrunda med min kära kusin♥. Det var jätteroligt och såklart hittade jag någonting att köpa, haha typiskt mig att handla upp för alla pengar jag har tillgång till...

Iallafall, jag trodde det skulle vara dåligt väder idag så drog på mig ett par jeans (jeans har jag inte haft på åratal känns det som) , ett svart boxarlinne, jackan och svarta klackar. Och ja, när jag gick av bussen kände jag värmen komma mot mig och det är super varmt! Aja, sån otur har jag alltid, tar alltid på mig fel kläder efter väder, suck..När vi shoppat klart kände vi för att äta nått och det blev thailändskt mat denna gången (bild på det längre ner) och det var super gott!


Mina klackar, nya väska mamma köpt till mig och ett "smycke" från Louise


Efter shoppingen är det alltid gott med något i magen =)


Hoppas man ser vad det står :)



Ojdå, mamma ropar på mig nu (maten är klar) så vi hörs senare. Kommer skriva fler inlägg innan dagen är slut så oroa er inte! =)

/Pau♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se