hemma hos Emelie

Hallu!

Just nu sitter jag i emmes datarum och surfar runt lite på internet, läser bloggar osv...Vi är här och hälsar på mormor och morfar och de mår jättebra! Det var kul att träffa de igen, jag har faktiskt saknat de med, det kanske man inte kan tro...hehe. Iallafall, jag kan inte lägga in några bilder än eftersom jag inte är hemma och har inte usb-grejen men lovar att göra det när jag kommer hem, annars blir det imorgon.

Just det, när jag var i stan med Pernilla kunde jag inte låta bli att handla lite (det vill säga slösa pengar) på utséendet :) . Hehe, det blev ett läppstift och en ansiktsmask som rensar på djupet, det behöver jag verkligen!

/Pau♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se