Hemma hos Emelie

Hejsan♥!

Jag, min mamma, syrran och brorsan åkte till mina kusiner först för pappa skulle fixa lite grejer innan. När vi kom hit så hjälpte vi till med maten och sedan spelade vi lite mahjong (som är ett kinesiskt spel) sen blev det mat som smakade himmelsk!

För några minuter sen kom min pappa med hans kära laptop och såklart ville jag låna (sno) den, hehe och det fick jag med. Så nu sitter jag med laptopen framför mig och uppdaterar här på bloggen. Just det en till grej, jag har besöksrekord idag med 15 besökare och jag är verkligen super GLAD :D . Hihi, sen fick jag flera snälla kommentarer av er och det värmer verkligen, tack så mycket♥!


Fick ett sms av P nyss som frågade mig om jag ville hänga med på "Rix Fm festivalen" imorgon kväll och såklart jag sa jaa, så det är mina planer för imorgon, tss :)

/Pau♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se