Hejsan!

Nu är jag hemma från skolan som varade från klockan 8 till 13.10, skönt! Men tyvärr kommer inte alla dagar att se ut såhär, denna var ett undantag. Idag hade vi riktiga lektioner och jag trodde det skulle gå bra men jag kan säga er, absolut inte, jag höll på att somna hela tiden typ, "aja baja Pauline. lägg dig tidigare ikväll!" brukar jag säga till mig själv men när jag väl ligger i min säng så går det inte att somna, så det är ju inte mitt fel, hehe min kropp, fy skäms!

Nää, men det var min dåliga humor igen. Imorgon börjar jag iallafall 8 igen och det blir slöjd, jag tror jag ska välja syslöjd denna terminen så får vi se hur det blir med nästa. Nu ska jag lägga upp dagens outfit och sedan titta på film, haha my favourite hobby (L) !

    
Jeansleggins - Vero Moda
Långt linne - HM
Cardigan - Primark (London)
Skärp - HongKong

    
Klockan kommer från Ur&Penn, en present :)
Armband från kompis, syrran och Hongkong!

     
Jag satte skärpet utanför, det blev faktiskt ganska snyggt, men tyvärr inte på bild...

     
"Facelook" på morgonen innan skolan!

    
Ute med Suki förut :) haha hon ser ut som en tjockis♥

     
"Facelook" efter skolan, har haft idrott så all smink och de är borta...

Ha det bra så ses vi!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se