Hallu

Godmorgon♥!

Som ni ser så skrev jag endast ett inlägg igår och det var för att när jag kom hem från rix fm festivalen hade jag inte tillgång till någon dator :( , aja idag ska det bli mycket mer!

Vet inte varför men idag är jag extra morgontrött så låter bilderna tala för sig själv (med lite hjälp)


Hemma hos Pernilla, vi tittade på någon konstig häxfilm innan vi åkte till stan.


Jag hade lite tråkigt så lekte med Pernillas träningsgrejer :P


Haha, det är jag på bilden och en snögubbe som vi gjorde tillsammans.


Som sagt, när man har tråkigt så blir det såhär..


På Rix Fm festivalen var bland annat Andreas Johnson och Agnes och sjöng


Alcazar var med där!!


E.M.D med såklart... !


Hehe, det blev massa bilder på oss två


Ehm, Inga kommentarer :P


Hahahahha


När jag kom hem blev det kiwi och kex, hehe..

Japp, en liten sammanfarrning om min dag igår :) , nu ska jag äta frukost, sedan blir det fler uppdateringar!

/Pau♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se